۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
خطیب نماز جمعه تهران:

کشتن این همه کودک، زن و بیمار چشم جهانیان را بیدار کرد | اسرائیل دیگر محلی امن برای صهیونیست‌ها نیست

کشتن این همه کودک، زن و بیمار چشم جهانیان را بیدار کرد | اسرائیل دیگر محلی امن برای صهیونیست‌ها نیست
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه انتفاضه تا به حال موضع دفاعی داشت، اما این بار موضعی تهاجمی گرفت، خاطرنشان کرد: شاهد بودیم در یک نیمروز و تنها یکی از گروه‌های مقاومت به تعبیر مقام معظم رهبری توانستند اسرائیل را ضربه فنی کنند.
کد خبر : ۶۴۱۰۵۴

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه بسیج یعنی حامی مظلوم، خصم ظالم، عاشق خدمت و عاطفه نسبت به گرفتاران که تحمل دیدن مظلومیت مظلوم و فقر فقیر را ندارد گفت: این روحیه ایران را در ۴۴ سال گذشته در مسیر خود قرار داده و امروز از مرزها عبور کرده و طوفان الاقصی همان آرمان انقلاب اسلامی ایران است که در برابر متجاوز غاصب ایستادگی می‌کند و می‌داند که کار با مذاکره و حرکت انفعالی و دفاعی از پیش نمی رود.

وی با بیان اینکه انتفاضه تا به حال موضع دفاعی داشت، اما این بار موضعی تهاجمی گرفت، خاطرنشان کرد: شاهد بودیم در یک نیمروز و تنها یکی از گروه‌های مقاومت به تعبیر مقام معظم رهبری توانستند اسرائیل را ضربه فنی کنند.

صدیقی با بیان اینکه حماس در یک حمله برق آسا پوچ بودن رژیم صهیونیستی و حامیان آن را به عالم نشان داد، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران فرمودند حماس مثل قهرمانانی بود که در میدان مسابقه برنده شد اما رقیب شکست خورده یقه طرفداران آن را گرفت، یعنی رژیم صهیونیستی به طوری دست پاچه دست به کشتن کودکان، تخریب بیمارستان‌ها و مدارس زد در حالی که امتیاز طوفان الاقصی این بود که با بصیرت و برنامه بود.

وی با بیان اینکه کشتن این همه کودک، زن و بیمار چشم جهانیان را بیدار کرد و شاهدیم مقابل کاخ سفید و حتی در لندن و فرانسه به حمایت از مقاومت تظاهرات می‌کنند، افزود: به فضل خدا نابودی اسرائیل نزدیک و افول آمریکا را هم ان شاءالله شاهد خواهیم بود.

امام جمعه موقت تهران به پذیرش آتش بس در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: تحمل این آتش بس برای سران کودک کش صهیونیستی تلخ بود، اما دیدیم که آقای هنیه رهبر حماس از این آتش بس استقبال کرد.

وی افزود: این روزها چند ابتکار عمل را شاهد بودیم. از جمله استفاده حماس از موشک‌های برکام که تا به حال از آنها استفاده نکرده بود. همچنین استفاده گروه‌های مقاومت عراق از موشک‌های بالستیک در مقابله با شیطان بزرگ و از طرف دیگر توقیف کشتی متعلق به شرکت اسرائیلی توسط یمن و تظاهرات‌های مختلف در حمایت از مقاومت غزه در کشوهای جهان که همه اینها نشان می‌دهد اسرائیل دیگر محلی امن برای صهیونیست‌ها نیست.

صدیقی ضمن تشکر از رهبری پیامبرگونه، جامع نگر، فرزانه و دوراندیش مقام معظم رهبری در حمایت از مظلومان غزه، گفت: همچنین از ملت انقلابی و ولایی تشکر دارم و از حرکت جهادی و دیپلماسی بی‌سابقه‌ دولت در این زمینه سپاسگزاریم.

وی اظهار کرد: شاهدیم که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آنچنان تحرک سریع و حساب شده‌ای داشتند و در حمایت معنوی و سیاسی و تبلیغاتی از مظلومان غزه کم نگذاشتند. دولت ما در ایجاد ارتباط جهانی و جذب کشورها برای مقابله با استکبار سرآمد بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه بسیج یک شجره طیبه و نهال مبارک است، اظهار کرد: در روحیه بسیجی عشق به خدا و رهبری وجود دارد که به آن گرما می‌بخشد و این روحیه تمدن ساز، امید آفرین و خدمت رسان است؛ بنابراین هر زمان که خطر، فتنه و آشوبی بوده است بسیج تربیت شده قرآن حضور نقش آفرین داشته است و هیچگاه به خاطر جوسازی‌ها عقب نشینی نمی‌کند و دست از اجرای فرمان ولی فقیه خود بر نمی‌دارد.

صدیقی همچنین روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت و افزود: یاد شهید دانشمند متدین وزارت دفاع، دکتر محسن فخری زاده را نیز گرامی می‌داریم.